LIHATLAH BINTANG/LIHATLAH BULAN/TATKALA KU SENDIRI/TEMANILAH AKU

Thursday, March 25, 2010

.:Termangu Sepi:.

Selamat Pagi semua..
Sekarang nie, pukul 4.33am.. Aku baru terjage dari lena.. Nape aku bangun awal sangat?? haa.. Sebenarnye smalam aku tdo awl la.. Dalam kol 8 lebih aku da tdo.. hee.. Mane xnye, gua xtdo da dekat 24jam kot.. Bese la, bile da dekat2 nak test ni, kene la struggle(poyo jek mamat nie!!) cket.. hee.. Aku bangun2 tadi ingatkan sume dak2 uma aku, da tdo.. Tengok lagi 2ekor manusia yang masih khayal dibuai internet.. hee.. Dak2 uma aku ni mmg gitu.. Kalo soh online, dorang mmg no.1.. TAPI.. Kalo soh dorang g class.. Ya Ampuuunn, Kerbau pon xmcm dorang..PEMALAS!! Hahahaa.. sori ar geng, gua 'ter'ngumpat korang la kat cni.. hee..


Kembali semula pada kisah aku, semalam(24/03/2010) aku ade test calculus3.. Bagi aku, aku rase mcm boleh jawab jek.. Tapi , hmm.. Tunggu jla result dye cmne nnt.. Jumaat ni pon ade test jugak, tapi test CTU553.. Buku pon aku lom bukak, MALASNYE~


Sememangnye, aku nie sorang yang pemalas dalam bab2 membaca n menghafal..Wlopon aku cenggitu, aku kene jugak membace.. Tanpe membace, manusia xkan kenal erti ilmu n pelajaran.. Tanpe ilmu juge, tadika, skola n universiti pon xkan ujud.. Sedangkan mengaji pon BOLEH d kire seperti 'membace'(tapi dalam bahase arab la kan?)hehee..


Petang smalam aku 'ber'msg denga najwa(clsmate).. 1st time dow aku 'ber'msg dlm fb.. Da 2, kat dalam class pnah plak aku tego dak2 matrik 2!!
Nak tego pon aku xtau nk borak pasal ape.. xde ape yang plu d bncangkan dgn dorang.. Sebab 2 la aku xpnah tau name2 dak class sndiri wlopon ari2 aku jmpe dorang dlm class.. huu..


Hmm.. Sampai cni jla ek?? Aku cam rase nk cont. tdo jek.. Bukan selalu dapat tido lame2 dan lene cmni.. selalunye xlene sbb teringatkan assg. yang  berlambak(bagi aku,hee).. hee.. OK, DUNIA.. SELAMAT MALAM. TADAA......(^^,)">

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...