LIHATLAH BINTANG/LIHATLAH BULAN/TATKALA KU SENDIRI/TEMANILAH AKU

Tuesday, September 28, 2010

:::Dendam Terubat:::

Hmm..
Aku tengah buat asgment BEL422 nie..
Hee..^^,


Sempat jew buat N3 baru, pdahal kene siapkan arini gak sbb 
ptg nie sir da tgk..
Sekarang nie baru aku rase terubat ckit..
Bukan ape, sebelom2 nie aku memang xcukop tido..
Naik jew dari cuti raye ritu, banyak gile kerja2 yg aku kene 'settle' kan..
Raye macam xraye jew sebab mengenangkan asgment..
Waaa..~
[kejam2]=_=


Last week, madam 'vector math' bagi tau kitorang[dak2 class] 
yg dye nak buat quiz ri ahad pagi[26/9/2010]..
So ri sabtu 2 aku study la smpai xtdo malam..
Tapi xde la ngadap buku je spnjang malam 2 sbb 
study sambil o9 la katekan..~
hek2..


Paginye, aku pon da m'siapkan diri dengan rumus2 yang ade kat otak aku nie..
Aku da siap mandi, da mkan biskot n da siap minum teo panas, 
tau2 Nora[classmate] msg aku..
"CLASS XJADI PAGI NIE???!!! TIDAAAAAAAKKK.....!!"
Huh, text yang beri 1 tamparan hebat kat PP yang lepey aku 
d saat mate yang belom tido..=_=
Class ganti petang..~
Ergggg...-_-"


Aduuuh, petang la plak..
Da la madam nak buat class 4 jam[ganti yang dulu2], mampos la klo cenggini..
Kalo aku tido sekarang, confirm2 t'lajak pny..
Malam nie da la ade tuisyen..
Esok lak ade test arab lagi, 
1 bnde pon aku lom stdy tok arab..
Hmm...


Mate aku pon stay la smpai ke petangnye..


Pastu, madam aku buat surprise lagi tym nak mule class 2..
Hahahaaa..^^,
Memang aku SAYANG gile la kat madam..
Dye kate xjadi buat quiz arini..
Dye nak buat esok[pagi semalam]
Dalam ati, " TERIME KASIH BYK2 LA MADAM..!!! saayang kamu.."
Ngape la dye xcube memahami hati sseorg b'gelar stdent sperti aku nie??


AKU NAK TIDO..~
Padan muke aku..
Huhu


Aku terus text ank murid aku, "Syid, esok aku ade small test, so cancel malam nie.."
Melepas mate p'carian[duet] aku tok ari ahad..=_=


Malam tue, pas maghrib jew aku terus merehatkan otak n fikiran[tido la..]..
Pukol 11.30pm, aku bangun..
Kalo nak ikotkan, memang belom t'balas lagi tido aku nie..
Tapi memandangkan esok aku ade test arab, aku pon menguatkan jiwe tok celek dari tido..


Nak xnak, aku kene stdy gak, kalo xmemang aku xtau ape2 la tok jawab arab esok[semalam]..
Sememangnye aku nie xde basic arab, kalo ade pon totally lost sebab blaja kat tym skula rendah dulu..
Hee..


Malam test arab 2 pon aku b'jage smpai ke siangnye, banyak kot words yang kene ngapal..
Aduyai...~


TAPI, KINI..
semuanye[test arab n quiz vector] b'jalan dengan lancar..
ALHAMDULILLAH..


Balik jew dari class, ape lagi??
TIDO SUDAAA..~
Haha


Puas hati aku sekarang sebab aku da balas waktu tido yang aku paling sayang..
hek2


N now, mission aku kene siapkan report bell..
Wiittttt2..~


FIN..~

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...