LIHATLAH BINTANG/LIHATLAH BULAN/TATKALA KU SENDIRI/TEMANILAH AKU

Sunday, March 28, 2010

.:Selamat Pagi Gadis:.

Morning sume..
Emm, ari nie ari AHAD..
Bersamaan ujong minggu... Hee..
Walopon arie nie aku xde ape2 nak buat dan xde class, aku pon plek nape mate aku xngantok pagi2 cenggini.. Sume nie d lua jangkaan pmikiran..  Hee.. Aku bgn dalam kol 8 lbeh tadi, pas2 xtau nak buat ape.. Tapi sbenarnye aku da terjage lebih awal lagi, mule2 ingat nak g joging kat tasik sec.7.. TAPI... Bile teringatkan kembali yang sua track aku da hilnag time cidai ritu(maybe jatoh d tiop angin), aku pon smbg tido.. Huu..
Ritu aku try gak cari sua tue kat bawah, tapi xjumpe.. Sedey jek!!(-_-)


Bangun2 aku trus  basoh baju yang lom d basoh(xde kje, so cari kje la).. Hahahaaaaa..
Sambil2 tunggu wshing mchine menjalankan tugasnye, aku pon on9 la kjap.. Emm, pasni aku xtau nak wat ape.. IS, NAK WAT APE EK PAS NIE??


Maybe tgh ari nnt aku nak g amek note yang aku anta kat kdai potostet ri khamiS ritu.. Sebenarnye aku janji dgn owner kdai tu nak amek ri jumaat, tapi asyik terlupe jew.. Hehehe.. SORI YE KAK??
Arap2 akak 2 xmarah time aku nak amk nnti.. Hee.. Bse la, PAKCIK IS nie da tue, so plupe ckit.. Hahahaaa..


2 je kowt yang aku ley cite tok saat dan ktike nie.. Nanti kalo aku ade mase nnt, aku wat entry baru tok korg k?? Salam sayang dari ku, PENGUKIR KATA..(^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...