LIHATLAH BINTANG/LIHATLAH BULAN/TATKALA KU SENDIRI/TEMANILAH AKU

Saturday, March 20, 2010

Sunyi Dalam Gembire!!

Emm.. Ari ni ri jumaat, so class aku sampai kol 12.30pm jek..
Tapi...... Hmm, sian aku tengok lec. Logic Math aku tadi.. Dye nie da la ngandong..
N ape yang aku nak cube sampaikan adelah, time lec. aku tu ngaja, ade la 2 orang makhluk tuhan bercakap2 kat belakang... Adei~ Ape korang xreti nak hormat lec. ke?? klo lec. 2 jenis no hal, aku xkisah la sangat.. Lec. 2 da la agak siyes sifatnye.. tambah2 lagi dye ngandong, so mood dye boleh b'ubah bile2 mase..
Aku rase had kesabaran dye da terbatas, lec. aku 2 pon temp.!!!
Dye mule mnyusun kate smpaikan dak2 sume tundok membisu.. " kamu nak teruskan class o x?? Kalo x, saya boleh klua skarang!!" Dan aku cube memecahkan kesunyian, " nak.."
 Hampir 3 minit class aku tu umpame xde orang.. Then puan teruskan dengan kuliahnye.. Sampai la kol 12.30.. Tapi, maafkan saye puan.. kalo2 ape yang puan aja kan 2, saye xpaham.. huu~

Dalam kol 4pm, mus call aku dari cairo gune skype.. aku suke gile sebab da lame dye xcall aku.. selalunye kitorang juz contact mlalui msg dalam fb jek.. Tapi, dye punye calling lain cikit kali nie sebab dalam mase  3tahun perkenalan kitorang, ni la baru 1st time dye gunekan video call.. heee~ suke2..
xkisah la pape pon, yang penting aku dapat tengok wajah muke nye walopon samar2 dalam video tuh..
Ko mengejar cita2 mu di sane, dan aku mengejar cita2 ku di sini.. Hip2.. Lame jugak aku berbual dengan dye dari kol4pm sampai 8pm, al maklumla, da lame xb'semuke.. camni je la kitorang dapat bertanya kabar n berkongsi pengalaman masing2.. siap boleh soh dye tunggu jap, sebab aku nak solat asar.. Heee.. pastu sambung b'gosip.. Gosip?? waa, xde lah.. bual2 kosong jek..(^^,)

Lepas je solat maghrib, aku pon call la c ipah(classmate).. Aku tanye dye kat ne 2??  Dye kate skrg nie dye kat Bintang Side Walk Cafe.. Dye lepak dengan farey n dye soh aku turon sane gak..
Aku pun dengan lemah longlainye, g la mandi n siap2.. Sampai je  aku kat sane, aku pesan nasi ayam black pepper + milo ice.. Boleh tahan gak harge(total = rm7) dye.. Tapi sekali sekale ape ade hal!! hee..
c ipah n c farey nie berasal dari serawak.. So bile dorang berbual, aku mule la terngange.. ngange bukan sebarang ngange nie taw!! ini punye ngange, tande aku xpaham ape yang dorang bualkan.. Kalo dorang ngumpat aku pon, kire halal je la.. heheee.. Lepak punye lepak, dalam kol 10.40pm  kitorang pon mengangkat punggung masing2..

Tapi sampai je aku kat uma sewa aku, aku still rase bosan.. Umpame ari nie xberlaku ape2 dalam hidop aku.. Aku pon xtau pehal.. Maybe hati aku nie masih terase kosong kot.. Sebab tu lah.. Sekarang nie Mate aku pon da kuyu, tapi aku xnak tido lagi.. Masih awl dow~
Help2, xde sape ke yang nak teman kan aku b'gosip2.. Haish..(^^,)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...