LIHATLAH BINTANG/LIHATLAH BULAN/TATKALA KU SENDIRI/TEMANILAH AKU

Saturday, September 22, 2012

Takde Nilai


Merenung jauh.
Melewati putaran kipas siling. 
Kosong.
Bosan.
Tak tahu nak buat ape.
Tidur tak boleh.
Buat nie tak kena.
Buat tu tak kena.
Serba tak kena lah senang citer.
Mungkin sebab tadi aku TERingat kes tempoh hari.
Hmm.
Tapi benda pon dah jadi kan?
Aku lak takde kuasa untuk putarkan waktu.
Tapi satu je yang masih menjadi tanda tanya.
"kenapa selalu plan yang aku rancang mesti tak jadi?"
Sedih.
Aku cuba tok tukar ke plan B walaupon tak penah wujud pon plan B tu sebenarnya.
Tapi tak menjadi jugak.
Aiyoo.
Last2, aku give up.
Masa yang ade memang ngam2 je.
Memang suntok.
Aku tewas.
Semuanya angkara 8000000.
Ah.
Lantak lah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...