LIHATLAH BINTANG/LIHATLAH BULAN/TATKALA KU SENDIRI/TEMANILAH AKU

Saturday, October 15, 2011

Kau lah sahabat..




Sabtu, 15 October 2011.

Kawan2 sume ade kat kampus..
Tapi aku masih d meja tempat dimana aku selalu lepak..
Tak ade mood aku nak pegi modul tue..
Dan aku sememangnye tak penah pegi pon sejak aku berada di bandar Shah Alam nie..^.^

Hmm..
Minggu lepas, 7 October..
Mase time class MAT530(10.30-12.30pm) yang agak bosan, aku saje usha fb kat hp..
Tengah dok main2, aku dapat tau sorang daripada kwn fb aku meninggal dunia..

Pehh, tekejot aku..
Tak tau nak cakap camne..

Arwah tue aku kenal time kitorang kat UiTM Jengka lagi..
Tapi dye senior atas 1sem dari aku..
Time degree nie, dia amek pure math..
1 Fac. dengan aku..

Arwah baik serta lembut orangnye..
Tak sangka, tibe2 je dia meninggalkan dunia nie saat umur masih diusia muda..

Di khabarkan, arwah meninggal akibat jangkitan kuman dalam darah..
Arwah sakit selama tiga bulan, tapi dye tak nak sape2 pun cerita kat kawan2 yang dye sakit..
Dalam penderitaan tue, arwah susah untuk makan sebab ade effect kat tekak..
Di hospital jam 5.30pagi..
Jasadnya menghembuskan nafas yang terakhir kalinya..=_=
(sumber dari abang arwah)

Aku masih ingat kite men game same2 kat fb jaei!!!!
Sekelip mate jew ko tinggalkan aku..??
Tapi Allah lagi sayangkan ko..
Di saat engkau dihisab, kami masih lagi diuji..(.-_-.)
Aku sedekahkan kau Al-fathihah..






_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...