LIHATLAH BINTANG/LIHATLAH BULAN/TATKALA KU SENDIRI/TEMANILAH AKU

Wednesday, April 13, 2011

Akhirnya Sempurna..


Salam..
Emm, akhirnye dapat jugak aku hirup udara di alam nie dengan normal tanpe paksaan..(^^,)
Sebelom nie, aku tersangat2 lelah melayan buku2(poyo jek budak nie!!)..hee


Mane xnye..
Jumaat lepas aku ade test arab(ngapal).. 
Sabtu shooting utk arab(ngapal)..
Ahad test MAT571(real analysis, paham+ngapal )..
Isnin presentation BEL492(ngapal)..
Selase test ITS462(paham+ngapal)..


TERBAYYEK X??!!


Sumenye bersamaan 5HARI straight..


Hahahaaa..
Sebelom aku tempoh sume ari2 nie, xyah cakap banyak la kan??
Sampai kan room-mate aku pon sound, "ko nak score 100% ke test nie?"


Hahaaa, bangkai btol soalan 2!!
Aku bukan ape..
Siyes, aku da banyak ketinggalan dari dak2 class aku yang lain..
Yela, sejak ayah aku meninggal ari 2, aku memang xde pegang buku langSONG!!


So, ari 2 tym tgh2 bosan, aku saje2 la kire pointer aku tok sem nie..
Juz assume jew..
Konon nye, yg mane test1 aku dapat tinggi, result final aku letak la =b+, bla, bla, blaaa..


Tengok2 lepas aku da kire sume, pointer aku =2.++..
(*^&%$^%@#%9)


















WHAT THE FROG??!!!










Tak terkejot plak pakcik aku tym 2 kan..?hehe
Perggg, memang down..
Pas2 aku try mencari konklusi..
Aku cube untuk mencarinye..
Yang mane telah hilang sekian lame..
Aku perlu sesuai kan balik diri dengan soul yang dulu nya ade dipenjuru kamar..


ITU LAH MEJA KU..


Tapi sekarang nie, Alhamdulillah..
Bende yang dulu nye hilang, aku da dapat balik(Yeyyy3~)..
Hati ku berbunge2 cinte..
hi3..


Bile da jumpe, hati sangat senang maaa itu tempoh ali2 benggong..
Sebelum wa tempoh itu ali, wa lase macam, emmm macam mau bunoh dili lorrr..
Ten si on..
Tapi ar, lamai olang kateee.. 
Bukan saye kate..
Olang kate la kan,


"JANGAN BERUNDUR SEBELOM BERTEMPO!! or PANTANG MAUT SEBELOM AJAL!!"


Waa, ini ayat wa pegang lor dalam ati nie..
Lu ale nampak x dalam ati wa nie??(^_^)


N now, tinggal lagi 1 test je yang belom aku tewas kan sebelom melangkah ke alam 
PEPERIKSAAN AKHIR..
Pade budak CS227 sume, gud luck aku ucapkan tok korang k??
Buat yang terbaik..
Tapi ingat, bukan utk sesape..
Tapi untuk YANG MAHA ESA..


Stdy HARD, dun stdy SMART..^_^
Jangan noti2..

Assalamua'laikum..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...