LIHATLAH BINTANG/LIHATLAH BULAN/TATKALA KU SENDIRI/TEMANILAH AKU

Saturday, March 19, 2011

19/03/2011

Hmm..
Pagi nie aku terjage dari lena ku sebab angin yang sejuk menyapa rongga2 kulit yang tak berapa tebal nie..
Mau xt'jage nye kan??
Aku nie da la tulang jew..
Simut plak xpakai..  hehe


Xlame pas2 ujan turun..
Patot la sejuk..


Emm, wat pengetahuan sume..
N3 yang sebelom nie aku buat khas tok arwah ayah ku..
Ayah meninggalkan kami pada 22/02/2011, waktu maghrib..
Aku amek mase yang lame tok buat N3 2..


Sebab, tiap kali jari nie menari2 bersama keyboard, ade sekali titisan jernih yang menemani tiap sebut kata yang d susun..
Sampai lah 1detik yang mane aku xmampu mnahan sedeh, aku akan b'henti dari meneruskan tarian jari ku..
Sebab 2 lah, aku amek mase yang lame tok siapkan..


Start dari saat ayah mule meninggalkan aku, aku da xde semangat tok blaja..
Tak tau nape..
Ayah meninggal hari selase, dan ktorang buat tahlil arwah selame 3ari..
Ari ahad aku balik shah alam..
Kononnye nak g class la ari isnin 2..
Tengok2, ari khamis baru aku g class..
Isnin sampai rabu, aku lepak jew kat uma sewa nie..
Men game..


Banyak mase aku abeskan dengan men game..
Tengok lah kat wall aku, penoh dengan post2 game..
Status pon da xde..


Hmm..
Mane semangat aku sebelom nie??
Mne 'kamu' m'hilang??
Balik la cepat.....~


Sejak dari 2, aku xpnah pgang buku..
Kalo aku pegang, 2 pon sebab ade test(ITS 462 & MAT512)..


Kawan2 raja n pk banyak yang bagi semangat dengan kata2..
Tapi aku tetap aku..


Abes la aku sem nie..
Pointer mesti jatoh..
G class pon, aku da xpaham pape..


"Ya Allah, kembalikan lah semangat hamba-Mu ini utk meneruskan hidup.. Sesungguhnye, aku adlah hamba-Mu yang lemah.."


Xpe2, naik next week aku try tok dapatkan rentak aku..
Kalo b'jaye, siap la korg!!
haha..


Doakan lah aku ek??


Sekarang 19/03/2011..
Ari selase nie, eb da nak berangkat g balik egypt..
Waa, sunyi la aku pasni..
Da banyak kali da flight eb postpone..
Sebelom2 nie, klo aku sunyi, aku ade eb..
Dye selalu call n SMS aku..
Pasni dye da blk cne, sape nak teman aku lagi kat cni??(-_-')">


Esok eb ajak aku kua..
Buat kali terakhir sebelom dye berangkat..


Emm, ok..
Sekarang nie nak citer pasal kes semalam, jumaat..
Ari jumaat class aku cume pukol 5pm-7pm..
2 pon class arab..=_="
Pas solat jumaat, aku tengok awan da mule gelap..
Aku pon gerak p class seawal kol 3pm..
2jam awal..


Ari nie Ustaz kate ade listening test, so sebab 2 la aku nak gerak awal sebelom hujan turun..
Kang kalo lambat, xg class lak aku sebab ujan..
Aku pon kayoh la beskal aku..
Tengok2 pintu belakang kampus xpasal2 tutop plak..
Masok la ikot gate-4..
Bla.. Bla.. Bla..


Kol 5pm, Ustaz masok..
Ust. kate, "sekarang nie, 6org g majlis anugerah(DEKAN).."
Total dak class arab aku 15orang..
"kalo 6org xdpt dtg + ujan, kite cancel class la.."


Pas2 ade sorg mamat nie call ust.
Dye kate dorg baru nak start makan(kat dewan)..
Tup, Tup..
Memang betol, ust. cancel kan class..


Dalam ati aku tym 2,
"Waaa.. sungguh terharu dengan perkabaran itu.. TYVM ust ku sayang.. Ust tau x yg sy smngat gile dtg awal??!!!"
Erggggg...~


Ari rabu lepas lak, aku kene khenceng dengan dak uma aku( cidi, johor)..
Tym 2, aku otw g class ITS462 kat bk11..
T'serempak la dgn dak2 uma aku kat parking motor..
"wei, g amek biskot, free.."
"siyes ar..?"
"ye, aku da amk da, dlm beg"
"ok.."


Aku, deney, asmin n epul..
Aku: "jom??"


Pegi2, ramai pompan kat tempat 2..
Tapi aku xpelek lagi tym 2..
Kitorg brato la..
Epul siap nak kuakan pen lagi, nak ec form..
Pas2, budak pompan(xkenal, ok) sebelah kitorg wat muke pelek..
Dalam ati aku, "pehal plak dak pompan nie?? xpenah tengok orang ke?"
Tapi sorang 2 cakap kat member sebelah dye, "dak laki nie nak jugak ke..?"
Haa, kat cni aku da mule plek ckit..
Tapi d sebabkan keinginan ingin mendapatkan biskut "jacobs" 2 amat tinggi, kitorang tggu jugak..
Hahahaaa..


Yang pelek nye, amoi2 yang d tugaskan, xlayan kitorg..
Amboooi, sombong bebenor kamu ni ye??
Pas2 ade amoi yang datang dari belakang..
"U nak jugak ke?"
"A'a, nape..?(xblh ke aku nak biskot?)"
"Laki xboleh..~"


Haaaaaaaaaaaaaa, ayat 2 aku da dapat tangkap!!
Bangkai punye cidi..
Aku cakap kat dorang(deney, asmin, epul)
Kite kene game dow..
Heehee..


Malu2..=_="
Rupenye bukan biskut yang ku harapkan..
Tapi towel pompan...
Patot la pompan2 2 pelek jew tengok kitorang..
Pehhhh, memang terkene aku dgn si cidi..
Xpe2, lain hari ko tengok ar..


Masok2 class aku citer kat dak class aku, sume gelak..
Hahaaa..
Mane aku xkene nye, kotak bende 2 waner kuning..
Macam biskot jacobs nie haa..
Memang joke  of d day la..
Hehee..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...