LIHATLAH BINTANG/LIHATLAH BULAN/TATKALA KU SENDIRI/TEMANILAH AKU

Thursday, April 8, 2010

HUJAN TURUN LAGI~

Hye....(^_^)
Setelah aku mula m'celitkan mate dari lena.. Heheee..
Bukan ap, tdi tym2 tgh tito aku rase mcm tgh ujan je kat lua 2..
Aku pon DENGAN SEMANGAT N KEAZAMAN yang tnggi lalu bingkas dari 1 kawasan yang m'buai mimpi ku.. Hati ku terkesima mlihat hujan sedang mnyembah bumi..
"Aduh, nape sume ni t'jadi??"


Hahahahaaaa...
Bab2 mrepek nie, IS memang terer.. Hehee..
Xde, sbnrnye la kan.. Kalo ujan, aku t'pakse tutup tgkap bilik aku.. Nape ek?? Hee.. Sbb meje stdy aku btol2 dpan tgkap bilik aku n ngadap ICT.. Time mlm 'kalo' stdy memang best.. Bosan2 je, aku pndang ICT.. Bosan2 je, aku pndang ICT[termenung d tmani malam].. Hee.. Tapi sbb utame aku kne ttop tgkap, Laptop aku pon ade kat atas meje 2.. kALO xttop tgkap, memang basah n lencon la meje+laptop aku nampaknye.. Itu la al-kisah nye.. Kalo g class, aku mmang da ttop siap2.. Takot ujan trun tym aku ade kt class.. Kalo btol cmne?? Dak2 uma aku bukan nye slalu ad kat uma.. Sbb dorg pn ade g class cam aku gak.. Huu~


OK la, geng..
Aku nak mandi jap..
Mandi n trus mandi~
Pas mandi, aku nak stdy n stdy..
No ON9 tonite k?? Hee..
K, SALAM...(^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...