LIHATLAH BINTANG/LIHATLAH BULAN/TATKALA KU SENDIRI/TEMANILAH AKU

Saturday, September 12, 2009

Salam..
Emm.. Malasnye nak bangun dari tido.. Sedap lak berguling2 kat tilam neh.. Skarang da kol 12.10pm, tapi kalo aku bangun pon nk bt ape ek?? Hmm.. Kalo nak study lom time lagi.. Nak g shoping?? Ouw..duet kene saving coz banyak bende lain aku ley wat..

Fuh,aku mintak2 pemohonan aku december intake tok masok UiTM b'jaye la hendaknye.. Ya Allah, KAU makbulkanlah niat hamba-MU ini.. Aku bukan ape, walopon aku da degree tapi cos yang aku dapt ni bukan cos yang aku arap2 kan dulu.. 2 yang aku apply baru 2..

Hah, semalam mak aku ade tepon dalam kol 7.45pm.. Dye tanye aku balik ke x malam ni?? Aku jawab ar x.. Aku tau mak suke bile aku balik.. Sekurang2nye, dye dapat hidup dikelilingi anak2.. Aku bukan ape.. Cume xminat dengan cara ayah aku 2.. Klo dok uma xkene bebel xsah.. Dye je yang betol!! Pandangan orang lain lgsung xmasok kt telinge dye.. Paneh lak ati.. Huu~

k la, aku nak sambung bergolek2..
daa~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...