LIHATLAH BINTANG/LIHATLAH BULAN/TATKALA KU SENDIRI/TEMANILAH AKU

Saturday, April 17, 2010

.:Ape DaH JaDI??:.

Da xlame da is..??!!
Ape yang da xlame ni??
Sebenarnye, yang da xlame 2 adalah aku punye penentu keputusan tok 1st semester aku.. 
FINAL EXAM laa, ape lagi kann..?? Huu..
Kurang dari seminggu je lagi, 1st paper(CTU: Hubungan Etnik) aku akan menemui aku.. Hahahaa.. 
Tapi aku masih rilex lagi kat dalam bilik ni.. Macam xde pape je aku wat.. Huu.. CTU je pon.. Kakaka.. Hmm, sememangnye.. Feel tok study belom sampai la.. Penat aku menempuh last week masih belom hilang lagi.. Korang bayangkan la test n assgment yang b'timbun2 aku kene settle kan last week.. Waduuuhh.. 'Mereka' ingat wak ni robot ke??(^^,)
Nanti bile feel tok study da sampai aku study la k?? Hee..

Hari nie, ari sabtu bersamaan esok ahad.. Hee..
Bangun je dari lene, aku terus on9 dimeje kesayangan aku.. Sampai la ke petang.. Pas2 aku basoh baju yang aku kumpol sejak seminggu.. (kantoi~).. Then aku tido jap tok rehatkan badan n otak aku.. Padahal bukan wat ap pon sebelom 2, saje je cari alasan tok tdo.. =P

Hah, lupe lak aku nak cite.. 
Time tengah ari tadi, Ekin(classmate aku sem lepas)menyusun kate di charting box fb aku.. Hmm.. Dye luahkan perasaan dye kat aku yang mane hubungan dye n Ada dengan 2 orang dak class dye da mule renggang.. Sape 2orang 2?? Makluk yang maksudkan adalah Hanin n Inn.. Aduuuhh, nape lak dengan dorang nie..?? Padahal time aku masih d FSG sem lepas, kitorang(aku, ekin, ada, hanin, inn, lutfi) memang ngam bersame.. Tup2, sekarang da berpecah plak da.. Dye kate sekarang nie tinggal dye dengan Ada jew.. Yang Hanin n Inn wat hal sendiri.. Hmm.. Baru je malam tadi aku lepak dengan Hanin, Inn n Lutfi.. Tapi dorang xde lak bukak cite pasal nie.. Ape yang sebenarnte yang da jadi ni?? Bile aku tanye Ekin, dye pon xtau d mane silapnye.. Hmm.. Aku jadi sebesalah lak sebab dorang sume kawan aku.. Dye kate sekarang nie Hanin n Inn xabes2 macam nak marah dorang(dye n Ada) jew.. Cakap ckit, ade je yang xkene.. Adeeeii~ sian lak aku tengok dorang ni.. Ape salahnye b'kawan macam biase kan?? Xlame pon, korang kat sini paling2 lame pon 3tahun jew.. Hmm, aku xpaham la korang ni.. Aku cume boleh m'dengar setiap rintihan dye jew .. Huu.. Sori la Kin, aku xdapat m'bantu sebab xtau d mane punce nye.. 

Tapi ape yang aku boleh simpulkan kat sini, hubungan p'sahabatan bagi pompan memang sangat2 complex.. Dorang ni, kalo terase pape mule nak majok2 laa.. Berpuak2 la.. Macam yang jadi sekarang ni la!! Alahai, pompan2.. Layan jela perangai kwan2 2.. Sememangnye kat atas muke bumi ni, xde sape pon yang perfect.. So xyah la nak 'memilih' sangat.. Kalo xb'kenan pon, kawan bse2 sudaa~
Macam is ni, EP go lucky gitu~ Hee.. TERPOYOS LA PLAK..(^_^)
Tapi sebelum tamatnye per'charting'an kitorang, aku sempat bagi dye kate2 semangat!! Hehee.. 
"ko rilex je Kin, nanti dorang da sunyi, dorang cari korang balik nye~k??"

*Hargailah sesuatu hubungan p'sahabatan yang sedia t'jalin..
Tanpe kawan, korang xmungkin ade d tahap sekarang ni..[bagi aku]

SEKIAN..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...